Bio med Daniella <3 :)

hej <3
imorrn så ska jag till bion och kolla på`` breaking down twilight ´´ och det ska bli kul. jag ska gå med Daniella!. sedan dagen där efter så ska jag gå på party ``melina´´ och så ska jag och linnea slå ihop pengarna så vi kan köpa ett presentkort på gina tricot. säger inte hur mycket men ni kan gissa från skalan 100-1000. melinas party ska vara mycket danse och mm.
jag har precis ridit och köpt godis. jag red melissa idag och det var kul. sen tidigare i bloggen skrev jag att jag är en lite fjortiz och att jag gillar det men jag är ingen fjortiz ``längre´´ ;) måste gå nu men herrå everybody


XoXo Sara <33333333
                                                                     breaking down twiligt


Kommentarer
Postat av: Daniella!

Det är jag!!! Har inte läst din blogg innan!!! Visst var den bra??? Haha det är flera månader sen!!

2012-02-26 @ 16:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0