Det var länge sedan ;-))

Hej det var länge sedan jag bloggade.
Jag hoppas ni så att jag läggde ut  www.saraslillavarld.blogg.se på facebook.
Jag har ändrat nyårs löften och det är:

1. Tiderna

2.Blogga mer som jag inte har gort på ett tag. ;-))

3. Vara med kompisarna mindre/mer.

4. Vara ute mer.

5. Läxorna

6. Träna på onyx


Jag vill också komentera onyx det är ett jätte bra tränings ställe.
Gå gärna in på  WWW.onyx.se
Jag är ju 10 år och ska fylla 11 detta året ( 2011 ) och för att kunna träna på onyx så måste man vara 15 år men jag får träna ändå.
Jag min mamma och min bror få bo hoss min mormor bara för dom är bort resta i 2 veckor men vi får passa min hund sedona och mint marsvin koskos och det är rättså roligt.


Men jag måste gå nu så ha det så jätte bra.
Mvh sara
hejdå
16/1-2011  XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0