Gårdagen....




TJA !!!!!!!


Igår så han jag inte att skriva.
Ni kan gärna skriva några komentarer t.ex
hur gammal är du?  eller  har du något husdjur?

IDAG
Idag så när jag vacknade kl 09:00så hadde min mamma och min bror redan hadde gått till jobbet eller ishallen.
Sen så ringde jag en kompis som heter joline , vi bakade en slacks tårta som jag ska skriva in i bloggen hoppas ni gillar den ;-)
Sen så merkte vi att vi inte hade krossade mandlar så vi stack och tjöpte det.
Sen så bakade vi färldigt den lucktade jätte illa men på andra sidan så var den väldigt god ;-)
Har jag berätat att jag älskar justin bieber och att jag rider annars så ska ni ställa några frågor på komentarer.
Har jag berätat att jag är en liten fjortis , det är facktist roligt att vara fjortis ;-)
Sen så spelade vi några spel på miniclip  det var roligt.
Men så tyvär så tar det roliga slut med att joline fick gå hem precis som att man måste suta skria på bloggen för idag , men man ska kunna skriva mycket.
Tyvär så har jag inga bilder så jag hoppas ni kan fantisera mycket ;-D

MEN NU ÄR DET SLUT SÅ JAG SKA BARA SKRIVA IN RECEPTET OCH SEN SÅ SÄGER JAG HEJDÅ FÖR IDAG
HA DET SÅ JÄTTE BRA SOM NI MÖJLIGEN KAN ;-)

RECEPT på Mammas chokladkaka:

175 g  mörk blockchoklad

1 tsk  snabbkaffepulver

175 g  margarin eller smör

3  ägg

2 dl  socker

1 dl  grovhackade nötkärnor

1½ dl  vetemjöl

1½ tsk  bakpulver

Ungstempratur: 175 grader


Smörj och bröa en rund form med löstagbar kant , ca 24 cm i diameter , eller annan bakform , ca ½ liter.



Kommentarer
Postat av: Jolinedlander

vad full du och du är tjock

2011-06-26 @ 11:53:23
URL: http://jolinedlander
Postat av: jawna

Hej! Ber om ursäkt för den här kommentaren, men hade du kunnat vara en pärla och lägga en röst på min klänning på Nelly.com's designertävling? Uppskattas!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=XwOmCWfkZmT6qSQJL2Mi2ocVMa7VYNJv8XV0s1jHb4AFJOMUGY46#Gallery

2011-06-26 @ 12:22:53
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: amanda

jag skulle skoja det var inte jolin som skrev det

2011-12-19 @ 09:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0