jag mår......

Hej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag har en jätte bra kompis som heter Linnea , hon är jätte snäll.
Igår så var det ju nyår och jag ( sara ),tyler,linnea,anna,leo,tim ( pappa ) och noah sjöt raketer och dom var jätte kola.
Idag var jag hoss min mamma eftersom mina föräldrar är skilda det är inte lika rolik som det serut.
Hema hos min mamma så har vi inte tagit ner julgranen en.

Idag har jag har åkt pulka med LINNEA,LEO,NOAH,TIM och ANNA det var jätte roligt.
När det är den 5 APRIL så fyller jag år och då ska jag få min pappas iphon det ska bli roligt.

Jag har en kille som heter ALEXANDER och han är jätte snäll.

Nån dag ska jag lägga upp tävlingar så kan man vinna något specielt ; )



Hoppas ni gillar min blogg :-)
XoXo sara





Kommentarer
Postat av: sara

Jag älskar din blogg jätte mycket hoppas jag kollar snart igen och hoppas du mår jätte bra.



ferester gottnyttår

XoXo Sara

2011-01-01 @ 21:31:47
URL: http://saraslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0