Tja!!!!!!!

Hej !!!!!!!!

Jag har inte kunnat skriva men kan ni lämna en komentar till mig så ska jag komentera tillback en komentar om ni har en Blogg.
Just nu så är jag med en kompis som heter Jolin Edlander och sen så kommer en till kompis som heter Julia Kilen och det ska bli kul.
Jag älskar inte Justin Bieber men han är bra och jag o Julia Kilen ska dansa till Justin Bieber till våra klass.
( Jolin Edlander kanske också ska vara med även om hon inte går i våran klass )  ( Jag och Julia Kilen går i 4a och Jolin Edlander går i 5a. Hon är min bästis )

Jag måste gå nu så hejdå. :-)
MVH Sara
XoXo
;-)SARA


Kommentarer
Postat av: esra

skriv vad du tycker om iphone skal

http://eessrraa.blogg.se/2011/january/vad-tycks.html#comment

2011-01-28 @ 20:03:28
URL: http://eessrraa.blogg.se/
Postat av: xoxo bullen

du har ju sagt att du älskar justin biebr!!! vad är det med dig?!och alla som inte vet så är det jag som är julia kilen!!!

2011-02-11 @ 20:02:49
Postat av: sharmeen mustafa

hahahah hoppas jag får se

2012-05-18 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0