AJ!!!!!!!

Hej
Har skit ont i benet, bara för i skolan hoppade vi hopprep och skulle få in så många som möjligt, så hoppade jag väldigt högt bara för att jag var först och sen efter det har jag typ haltat helatiden.
Jag ska också leda ( leder en häst med rep träns sadel och med en knatte på ) och jag har skit  ont!!!!
jag rider 5-6 dagar i veckan.
Älskar spotify!!! har facebook sara dejarlais heter jag. Vill köpa en häst som heter Hoppsan från boråsridhus, kanske har sakt det innan men skriver det nu endå :).
har någon sätt pengarna på bordet, det är skitbra.
vela ha det nya simset som har djur + hästar.
måste gå herrå :)
XoXo sara. ha det bra.



Här är hoppsan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0