JAG HAR EN HEMLIGHET............

Hej
sorry att jag inte har varigt inne på jätte länge :/ men jag skriver nu i alla fall :)
Jag har världens hemlighet som många av er kanske vet men vill ändå säga det!! Jag har köpt.......... HOPPSAN!!
jag älskar honom <3 jag har honom på ridhuset och snart ska vi flytta honom!!! så kul :)
vi har haft lov och det var JÄTTE skönt :)
jag har varigt med chonti på badhuset och träffat några från skolan :) som sagt skit kul ;)
alexandra johanssons blogg (vafanskajagheta.blogg.se är en jätte bra blogg, jag tycker ni ska kolla in den :) skriver mer om jag kommer på någonting men jag önskar er gott nytt år <3 :) ha det bra / herrå XoXo Sara och Hoppsan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0