TJOBRE!

Tjo
jaaaaaaaaaaa! loreen van på melodifestivalen, men jag hejade på dead by april men loreen är as bra! nu har hoppsan varigt i brämhults stallet i kanske en månad och idag så har vi studiedag och det är så gött. det går bra med mig och hoppsan och han har fått en kompis nu, men kompisen som heter jonas är en storhäst och bitter stackars hoppsan i rumpan! :( han har förlorat lite hår från svansen och jag har hittat ett par bitmärken på hans rumpa, han stäcke har gått sönder, han har ramlat på grund av att han blir bort skjuten av jonas och han har blivit trampad av en brodd på hoven men jag fattar inte hur! annars så antingen springer dom lite eller betar eller så bara dom står där och hänger :P syns nästa gång jag skriver herrå

XoXo Sara och Hoppsan


Kommentarer
Postat av: meeeeeee! sara

jag ska börja skriva varje dag för hoppningsvis! :)

fråga gärna något och så kan jag skriva om frågan du har skrivit på mitt nästa blogginlägg



XoXo Sara och Hoppsan

2012-03-12 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0